Monday, September 8, 2008

berbuka pose di ikea

semalam aku macam malas laa nak masak~wah sebelum nie rajin ker aku hahahaha...

tapi kalo adik aku datang biasanya aku ngan dia akan masak, paling tidak pon dia yang masak...ohhh sungguh tidak rajin kakakmu ini...

so weols plan nak kuar gi ikea, aku ingat nak beli pagar hadang irfan ke dapur...sungguh lasak dia skunk nie..tulun tulun...asik mengikut aku ke dapur jer...ada tokoh2 chef disitiew....syabas beta...

dalam kul 5 petang weols (aku, cik mun ngan irfan~adi keja katanya) gerak, singgah tesco dulu~sajer nak survey rega menda tue supaya senang wat perbandingan...ececeh...sayangnya dah abis laa pulok...dulu time aku taknak beli macam banyak jer...eh eh tapi sempat aku mengedas barang2 lain tue...tak de langsung dalam kotak pikiran nak beli pe2...joli sungguh...

so bergegas laa ke damansara...oleh kerna sampai dah pukul 640 petang cenggitu, dah dekat waktu nak berbuka pose nie dan weols amek keputusan nak gi cafe kat ikea dulu...tah pe namanya....

orang raaaammaiiii weh....tak tau pulak aku ader buffet ramadan katanya kat sini...

beratur punya laa lama...tempat penuh...time berbuka pekerja kat situ agihkan minuman ngan buah kurma...masih beratur panjang tue...

lebih kurang 15 minit kemudian baru laa dapat masuk...tersentap aku ingatkan dah dapat tempat dah ok laa..tapi nak kena beratur panjang pulak amek makanan...nyesal pulak rasanya....

aku amek makanan dulu sementara cik mun jaga irfan...tapi time cik mun beratur orang dah tak ramai ngan ada few menu bertambah....tadi takder pulak masak lemak ketam...chessss.....



so layan makan sampai kenyang.....

irfan bermuka bowink kena beratur


~laparnya....

lambatnya giliran weols dapat meja


menu pada hari itiew


menu aku...takder pe spesel ponn..


sajer pose nak tunjuk stiker ijo yang ditampal


tah aper yang menggelikan ati budak kecik neh...

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...