Saturday, May 3, 2008

cuti hari pekerja

jeng...jeng...jeng...cuti 1 May macam malas lak nak kemaner-maner...badan pun macam penat semacam dan kesempatan cuti sebegini ini haruslah haku manfaatkan sepenuhnya dengan anak tersayang...adie lak rajin g kerja..ahh biarkan dia maklumlah malam tadi wah gitu dia melepak kat pondok guard sampai kul 630 pagi!!!...daripada dia membuta jer kat uma baik dia melenyap dari pandangan haku gi bekerja...kerja ker?? awas kalo ader aktiviti yang tak sewajarnyer....pagi sebelum dia gi bekerja tue rajin lak aku buat bekfast nasi goreng udang....lepas penat memasak haruslah haku berehat-rehat....wah baru masak untuk 2 orang dah penat katanyer...bila adie dah pegi keja aku pon stat ler mengemas-ngemas umah. Pastu tengok dvd sambil melayan keletah irfan...sambil menonton haku berkira-kira nak pakai masker...setelah di belek-belek kat dapur ader lak belen timun untuk bekfast tadi so aku pun memulakan operasi....tengokla keje kita berdua......ngeh ngeh ngeh....tapi pic aku xder aaa....






haa...tengok tue sampai meleleh leleh air liur irfan coz rasa sejuk timun tue kata mata die...


1 Comments:

hOtMaMa said...

hadoiii..mabuk mama ko nih ifran...hihihihi!!!! kalau shasya jng harap la aku nak buat mcm tu... harus dia amik makan terus timun tu...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...