Monday, May 28, 2012

Sooo Pretty...

Sajer jer nak tulis janganlah mengeji mak lak yuhols...

Malam tadi aku baring2 bersama Irfan kat lantai bawah tepi katil...ekceli dah 2 hari Irfan tido kat tilam bawah, nak berpisah bilik cam kesian tapi kena train jugak sbb nanti ada baby lagi susah pulop...

So jam dah hampir pukul 1 pagi...aku dah naek ngantuk tapi Irfan masih segar lagi...aku baring sebelah dia setelah tutup lampu sambil hugging2 gitu..mmg keadaan gelap nak2 mataku nan rabun lagi la kabur...tetiba Irfan pegang kedua pipi aku sambil berkata...

"Mummy, you are sooo pretty"...huhuhu terkedu aku...pastu dia bagitau papa so handsome dan aku menambah laaa Irfan pon handsome and cute...dia menambah lagi baby pon sooo cute...

Alahai...sooo sweetkan...terharu seketika (walhal Irfan mmg pandai membodek tapi tah nape pagi2 buta itu pulak yang terlintas di pikirannya...

Pastu dia pon bingkas bangun nak tengok cermin katanya, nak tengok muka dia cute tak...pas tgk cermin dia pandang aku dan berkata, y mummy like ghost? Irfan tak nampak mummy pon...pulakkk...ye lah bilik gelap gulita nakk oiii...

Aku kata mana ade mummy mcm ghost..tapi sempat gak aku berpikir dia nampak hantu betul2 ke atau muka aku dah macam hantu dengan rambut mengurai cam nenek kebayan...hahahaha...Irfan suh aku bukak lampu...sbb umah aku kan mistik sikit jadi aku mula laa pikir bukan2...

Pas dah bukak lampu aku suh dia turun ke bawah panggil Adie naek temankan dia tido sbb aku dah ngantok gile....Tapi best pulak bila anak makin membesar macam2 boleh sembang dengan diakan??

Sekian...

3 Comments:

rasp said...

salam sis....
lama rasanya tak dengar stori you...
so sweeeettt lah irfan :)

tapi true lah sis...
kids makin membesar, makin byk citer leh share :D

tigrismalaya said...

salam...

itu la malasss yg amat...tengok org laen maintain jer rajin update blog memasing...

harita said...

bdk yg sye jaga tu plk byk mengarut je kejenye . menipu no. satu ;D


visit me sis
http://athirahshariffudin.blogspot.com/2012/08/apa-la-sangat-bakti-siswa-ni.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...