Tuesday, June 24, 2008

baby Muhammad Harith Aiman

23 June 2008

baby baru disambut dengan penuh kesyukuran walau ponn dapat baby boy...nie anak ketiga sepupu aku yang lahir hampir 2 minggu lepas. wah...dah 3 hero dah dia..takper ct...next time ada rezeki cuba lagi...wah sambil tuju pada aku gak nie..insyallah...

nie la baby aiman..mancung hidungnya ala sepupu aku tue lar..mukanyer pon lembut sangat macam baby girl..nyenyak jerk tido tapi kuat menyusu macam irfan gak..

nie anak dia yang no dua...harus lar masa kitorang balik sempat lar nengok adegan lampauan dia yang nangis bagai nak pengsan kerna nak ikut mak sedara aku balik ke trg pada malam tue...huhuhuhu...

1 Comments:

Cyberwira said...

bilaler aku nak kawin dan dapat anak yg comel yang rupanya ensem mcm aku ni.. hehehe. Berangan je aku.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...