Thursday, April 30, 2009

mari berpindah

hi....

setelah lamer tak menyapa hari nie aku muncul sedas...

banyak sangat menda nak hapdet, pic2 berbagai2 stori dah upload tapi dalam btk draft sajork...beberapa menjak nie tahap bizi ngan malas naek mencanak2...

esok 01 may weols nak berpindah uma, so tak taw laa bile pulak aku dapat publish citer2 basi aku tuh...bizi bizi...sampai saat nie pon barang2 baru 20% siap packing....tunggu malam nie harus bagai nak gila nak bereskan yang barang2 yang ado...

dah laa nak berpindah uma esok, skang aku kat opis port klang ngah berkemas2 gak...opis nie di relocate ke satu lagi branch weols kat kl...so sume kena repot kat kl laa stat may 09 nie..sebab berpindah adalah kerana...hmmm masing2 pon dah bole tawkan....

ok laa...bila sume dah clear aku akan hapdetkan kembali apa2 yang kepam...bila tue? hanya masa menentukan segalanya...chessss....

1 Comments:

watie wyyn said...

nyah..sok klu rajin..org akan menyebukkan diri membantu tgk hang pindah yerk..woohoo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...