Wednesday, January 5, 2011

Takde Tajuk

huhuhu..

pi kedai makan minta air suam? jarang sekali aku buat...
sarapan pulak dah macam kambing rasanyer..tsk tsk tsk...

10 Comments:

ardinihumaira said...

lerr..
nape ni kak :) meh minum kopi dengan dni

misz beauty said...

nape lak cenggitu sis??

Dee said...

napa lak sarapan cam kambing ni sis...hehehe..psl pra tu kebanyakan sekolah rendah ada pra..yg bezanya jumlah kelas..mcm sekolah mimi ada satu je..tp sekolah juga sekolah yg ada smpi 3 kelas..cuba2lah tya sekolah area sis kalo nak antar anak gi pra..

Lelaki Ini said...

selalu jewk aku buat!

Hezesuze said...

wah on diet ke uols?? huhu

atty's said...

kty pun azam taun baru ..nak kurangkan minum air manis2..nie..hheheheheh

rasp said...

tu menu tahun baru ke?

PuRpLeLiCiOUs LoVe said...

sarapan cam kambing...hahahah u makan rumput karpet ke?? hahaha :P just joking...:P

tigrismalaya said...

dni ~ kopi? bestnyer tapi wajib dijauhi buat masa nie...huhuhu

Uols ~ mak kunun2 diet neh...tah betul ker pelesu...huhuhu

tigrismalaya said...

uols ~ cam kambing sebab dah kena bedal sayur/salad vege hari2...huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...