Tuesday, July 15, 2008

jack n jill

last week ari jumaat aku dok sembang2 ngan kak maz pasal pets...tetiba lak aku cam terhingin nak hadiahkan irfan pet atau bahasa melayunye haiwan kesayangan...terus terbayang kat pikiran aku harmster yang comel2 ittiew..teringat anak watie yaeesh pon ader harmster tue...

bila ingat balik pasal harmster aku penah laa bela dolu...itupon dekat 10 tahun lepas...ittiew pon boipren lamer hadiahkann...matilaa aku ngan ter'cer pulakk..larikkkks...


so niat aku nak tengok2 dulu tak kesampaian sebab aku terus beli...aku nie mana tau survey2 dulu...tengok jerk trus beli...bila nak berubah nie....sambil senyum2 sendiri...har har har...


so.....persembahkan jack n jill hadiah mama untuk irfan... :)


ini lar yang betina - jill

ini pulak jack...very the lincah one...comel sesangatt..

2 Comments:

Cyberwira said...

beruntung irfan dapat mama yang begitu memahami serta loving terhadap anaknya. Harus ko jaga jack n jill tu bebaik.. jangan ko sepit kat tempat sidaian baju sudah atau tersepit kat pintu. hehehe.

~ziey~ said...

nyah! harus ko jaga dengan penuh dedikasi...aku harap tragedi tupai tersepit di tingkap kat UPM dolu takkan berulang lagi.....huhuhuu.....larikssss...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...