Tuesday, July 15, 2008

satu langkah menuju kehadapan

naper yerk?? kalo jumpa orang yang tahu aku dah ader baby musti diorang tanya apa yang irfan dah boleh buat skang????

upsss...memula janggal kat telinga aku nie...mungkin dulu aku ader tanya pada mak2 budak tapi lupa kot...

mungkin perbualan biasa tapi itu jerk yang orang tanya...

irfan selain minum susu, makan nestum, biskut baby bites, milna....main permainan, nangis, tido, senyum, gelak, bla...bla...bla...aper lagi yang dia bole buat???

faham lar aku nape orang tanye...dulu rasa pelik ngan nak marah bile orang tanya...time tue irfan baru sebulan dua...tertanya gak aku...anak aku nie lambat sangat ker perkembangannye...takkan sebulan dua dah pandai meniarap sendiri...?? mungkin aderkan...sebab ittiew orang tanya......

ooooo...itu rupanya....skang irfan pandai mengengsot ngan laju...dah pandai gaya nak merangkak tapi tak gerak jer...


3 Comments:

~ziey~ said...

Ewah!!! Dah angkat muntoot tuh.....tak lama lagi nak merangkak laa tuh....ajaib tau nyah! tetiba jeks nanti.....dia akan bergerak cam remote.....takde orang ajar pun kan....itulah...kuasa Allah....aku dulu..excited giler tgk.....hehhehe

hOtMaMa said...

tu dia...irfan dah start melihatkan aksi2 yg separa ganas...ahaks!
sikit hari lagi..siap la...abis pasu bunga mama ko kena kerjakan!hahaha..!

Miss Reezberry said...

ala bucuk2 anak mummy...wah ade hati nak rampas jadi mummy anak ko marina... cute lah anak ko cam bapaknya ..gitew...add lah aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...