Sunday, January 3, 2010

kembali menaip...sampai bila??

wah...julung2 kali nie uols...


dah 6 bulan lebeh aku x hapdet apa2...kini aku kembali menaip tapi tak taw laa sampai mane semangat menghapdet itiew kental...huhuhuhu...


aku taw laa korang2 yang dok baca2 tu senyum2 perlikan...


berbekalkan semangat baru katanyer, aku dah bega blog lama aku yg 3 kolum jadik 2 kolum balik...mula2 nak kekalkan jer tapi tah camne gayanya terhilang laaa pulak...dan demi nak dapat template2 pelbagai gaya dan rupa yang aku telah cubo seblom pilih yg nie akan mengakibatkan banyak menda2 yang ada di kiri kanan (sidebar) bakal ilang...lantak laa...maka ini laa hasilnya yang blom siap sepenuhnya....


maka mata pon dah mengantuk semacam tapi ingat nak citer2 lagi..hmmm...

1 Comments:

mummyaeesh said...

nyah..semart ar template baru ni..takde la serabut mcm dulu..poning makcik nak tgk mana satu! wah kawan2 sume da rajin hapdet terus semangat nak hapdet gak lar..woohoo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...