Thursday, August 21, 2008

adengan lepas balik keja

tentu korang ghindu2 pada aku kannn....

hahaha...perasan satu!!!

bizi wei...bukan malas nak hapdet, badan aku ni pon dah lemah2 sebab menampung otak aku yang banyak idea tapi tak dapat dimayapadakan...

walauponn sume ini citer tertunggak, baik korang baca jer laa...
lepas keja aku ingat nak gi jumpa cik tuan rimau pasal nak amek duit...seperti biasa laa aku selepas parking aku membetulkan2 jambul dan segalanya...tengah2 dok menambah beberapa lapis lipsticks sambil perasan2 cun tue aku nampak dari cermin depan aku cam ader orang dok pegang camera bagak ngan peralatan shooting...wah sah ader shooting kat puchong prima nie...

harus lar bersegera menambah per yang patut kot2 tetiba mereka2 itew nak extra ke hapa boleh laa aku interpremkan...huahuahua..sungguh perasan disitu...

sebelum tue amik laa gambar barang sedas sebagai buktikann...nak gi amek dekat2 karang dimarah ke kena halau ker, eee takut aku...naya jer kang...lagi satu kot2 dikata ala2 jakun ker....gelak lagi hehehehe...malu wooo...

keta mengong mane lar tetiba lalu time aku amek gambo nie...eh eh...tetiba keta nie plak bersalah

nampak tak sekenit cuma iqram dinzly ngan pompuan tue..



tah drama per tah...ada adengan kejar mengejar pujuk memujuk antara iqram dinzly ngan sape tah pompuan tue...(minah tue berlakon dalam 'spa Q'-watak makwe dafi)...setelah amek duit dengan jayanya aku wat2 lar jalan2 pelan2 kot2 direkter tu terperasan aku ker.. chisss...rugi korang tak amik aku jadi pak pacak...

lepas adengan verangan tak berjaya aku pon pegi lar ke salon feberet aku untuk wat facial muka yang tak berapa nak licin neh...dapat lar membelai2 muka sedas dua...kalo irfan ader time ni harus lar berkejar nak gi amik dia dari uma baby sitter tue...hiks....

ugie salon di puchong prima

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...