Tuesday, August 12, 2008

jalan-jalan di penghujung ahad itiew....

weekend ari tue macam malas sesangat nak kuar gi memana...tambahan pulak irfan masih demam lagik....so melepak dan melepet laa kitorang kat uma...

lepas maghrib baru laa kitorang gerak kuar...mana sah tak kuar walaupon sekejap di hujung minggu kann...adie ajak aku gi campbell nak nengok kasut katanyer...dengar campbell terus aku rasa macam untie2 kann...seingat aku sepanjang kat kl nie ader laa kot 2 kali gi saner...kalo tanya ayah aku dia tau campbell jer laa sebab campbell nie kann glamer jejaman dia dolu waktu kat kl time tue.....
tak tau pulak aku belum pukul 9 malam dah banyak kedai2 di tutup...tak pasti lar waktu operasi kedai kul berapa...kalo tanya kedai2 yang masih di buka mereka bilang tutupnyer pukul 9...
so adie merasa sungguh ralat dan renungan mata dia ala2 kuciwa kerana tak dapat menyoping kasut...renungan mata dia pada aku ponn macam nak menyalahkan aku jerk kerna kuar lambat...hahahaha...
dalam niat nak beli kasut en adie tak kesampaian, terbeli lak baby t puma kaler ijo untuk aku...hahaha....sila bayar di kaunter papa yer....
selepas tue pusing2 area campbell, sogo dan sealiran dengannyer, ternampak lak aku station kopitiam...wah mengelenyar aku nampak kopitiam...station kopitiam pon aku penah masuk kat tesco bukit tinggi klang...makanan dia bole tahan jugak dan masakan melayu pon ader...
wah banyak nyer kasut....
sempat lar berposingan sedas dua

nie lar station kopitiam....jemput singgah.....

menu we ols...air aku sampai 2 tau...honeydew ngan kopi semestinya...wallla.....

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...