Friday, August 8, 2008

baby coat irfan

nasib baik papa dah tak tahan leteran ku....

hazab pemalas punya papa....mati laa mengutuk suami sendiri...

takkan dah tunggu irfan tergolek dot dolu baru nak buatkan...

haaaa tengok neh...



sian nengok irfan tido kat sini...cam pelik lak baby coat nie kelihatan...tapi lena dia tido tanpa gangguan siap terdongak2 lagi...



6 Comments:

hOtMaMa said...

tu dia... sampai terdongak ternganga2 lg mulut ko irfan.. nyenyak nyer la dia tido kan.. gigih adie mengejas babycot irfan ek.. tu pun lepas anak nyer dah tertonggeng..sabar jerk la..hihihihi

atty's said...

lenanya irfan tido

tigrismalaya said...

tigrismalaya to hotmama

tue lar, gigih gak dia membikinnyer setelah penat aku meleteri...awass dia

tigrismalaya to atty

itiew lar, skang kalo tido malam sampai ke pagi lenanya hiks..

Miss Reezberry said...

gigih le laki ko tu buatkan ..tahniah..sebab tu akak sayang kat adi tu..opsss tersasul plak

~ziey~ said...

bguih nyah.....aku sungguh kagummm dgn ciri-ciri keselamatannya....mak kasik 5 bintang.....excellant....bila laks kiter nk ronggeng2 nih? lama tak bergosippan...

tigrismalaya said...

tigrismalaya to miss reezberry

gigih jangan tak gigih...setakat nak rendahkan papan tido tue jer...aku pon bole buat tapi dia kena buat supaya rasa tanggungjawab ader di situ...hahahaha...

tigrismalaya to ziey

memang ciri2 keselamatan tak dinafikan...ingat email ko pasal baby yang kepala tersepit tue...sian baby tue katil pesen apa la cenggitu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...