Tuesday, October 14, 2008

balik ke batu pahat

nie lak time otw balik ke batu pahat, gerak lepas bersopingan bagai di jj...gerak sekitar jam 2 pagi...sahur dulu tapi bole lak aku lupa kat mana sahur itu disempurnakan...hihihihi...kendian sambung balik perjalanan...


adie ngan aku sama2 ngantuk, aku pon tak sudi nak galang ganti bawa kete so weols tido beberapa kali di hentian yang ader sepanjang jalan...


ambik ko...sampai parit sulong kul 9 lebih pagi!!!! my mil pon ngah bz kat dapur merebus ketupat...aku tolong2 gitu2 jer laa..penat katanyer..hehehehe..

menu sahur ari tue

irfan tido laa..senang weols melantak kalo tak dia asik nak minta diriba dan kaco weols makan

3 Comments:

attyfir said...

baik irfan hah..

Cyberwira said...

Seronok ko yer.. aku kat rumah ni tak ada member..semua dayang2 telah pergi bercuti raya.. cewahhh.

Cyberwira said...

aku terkasima sebentar tgk konyer tamplet yg cantik tu. Tapi kenapa ko nampak begitu slim di situ? jawab k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...