Tuesday, October 14, 2008

malam raya ~ melayan mercun dan persiapan juadah

nie citer malam raya...syahdu terkenang kampung halaman...

layan adie yang kaki main mercun bersama BIL (saleh) ngan irfan sekali terjebak...hantu punya parent...kekekeke...

so layan laa pic yang ado...

BIL~saleh yang gigih main mercun


nie angkara mercun yang mane pon tak pasti


hantu mercun mengganas...abis ayam itik kucing dibaling mercun...

bersantaian depan uma ~ yang menyala tue adalah bahan yang digunakan kalo time sesat ker, kete rosak ker, kat utan ke..adie punya keje laa tue...irfan dah melentok tido...yg penting MIL ngan SIL ngah bz tak hengat kat dapo...lariks...~ mak punyer turn tengah malam okeh iaitu tukang rasa ngan ajk persembahan hidangan...

ketupat daun kelapa...kat tpt mak ketupat daun palas, tapi tak penah wat sendiri weols beli ataupon jiran2 yang kasi jer...

3 Comments:

Cyberwira said...

Syabas beta ucapkan. kau memang bijak. Org lain dok sibuk buat entry pasal start mula bekerja.. ko baru terkura-kura nak hapdet malam pertama raya.. tapi bagus apa..at least entry ko menggamit kenangan di awal hari raya... hehehe

mielliza said...

meriah ko beraya ye.. aku gak yg dlm pantang.. dok rumah je bosan giler..

hOtMaMa said...

hik..hik.. style kita beraya kat rumah mertua mmg kellas kan... hahaha...org sibuk masak2 kita gedik2 dok tengok laki main mercun...hihihihi...syabas utk kita berdua...ahaks!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...