Monday, October 20, 2008

besday suprised parti

venue : borneo rainforest, sunway

17hb lepas besday adie so aku plan nak wat besday suprised tuk dia...

dua tiga tpt aku dok pikir nak celebrate kat maner..tapi tempat tue ader dress code (nie nak snap gambo pon harus pikir pat lima puloh kali), satu lagik nama tempat tau tapi aku sendiri tak tau kat ner lokasinyer..camno tue...sir tepak lagi aku ngan dier gi sokmo doh...dok bes arr gi tepak sokmo macang..

ngah aku dok buntu tetiba ader mamat satu opis bagitau pasal tpt nie...aku pon ala2 teruja gak..

dari nak wat besday suprised berdatingan berdua dah jadi besday suprised parti..lagi happening kan reramai..

tak silap aku tpt nie milik tiara jacquelina...dolu rasanya restoren tapi skunk dah jadi pub bistro...
sangat2 best..live band dia mmg super duper...wawa (tak silap aku nama penyanyi tue) sangat sesuwai as entertainer...

parti nie lak bergabung ngan belated besday cyberwira katanyer

to mizi, thanks rekomen akak tpt nie...next time kita pegi lagi yer...lalalala...sambil menjeling my hubby..



awat besday boy nie layu sgt??

kek feberet ai..besday saper pon aku konpius...

tambah setahun umonyer...

suapan sayang..muahhh..

hotmama & me


cyberwira & me

ehhhh..ko jal jangan giler yer..awas...

wawa & me

mizi, cyberwira & kak maz...deyolls sesgt laa sporting..

hotmama & asben

mizi & wawa

sempat laa mizi sedas naik ke stage

weols nak balik dah...

3 Comments:

~ziey~ said...

aku merasa sangat kiciwa dan jeles tahap everest kerana tidak dapat menghadirkan diri.....anyway....tahniah koreng!!! n..bravo to the party!!

Cyberwira said...

siannn zie my best fren.. muahhh

tigrismalaya said...

tigris to ziey

tak pe zie..next time ader lagi acara ko musti dalam senarai utama okeh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...