Thursday, February 5, 2009

3 column template

beberapa menjak nie aku dok nengok ramai blogger2 dok sibuk tukar template memasing jadik 3 kolum...

nak terai gak laaa walaupown dari kul 8 malam tadi aku dok terai tapi cam jahanam jer sume...

tak per..terai dulu...kalo tak jadi naseb laaa kan...tapi aku dok terai2 kat blog pendua aku tuh banyak menda ilang....nak boh balik menda2 tue sume amek masa gak tu....nak2 aku nie bukannyer pandai sangat dalam bab2 pinda meminda neh...
tunggu dan lihat la uolls...

3 Comments:

~M i z a ~ said...

gud luck yer!
jgn risau,nnti akn tercapai gak hasil 3 column 2
=)

atty's said...

dah 3 column..berjaya..tinggal make up je skit nie..tmbh eyeshadow

tigrismalaya said...

miza- tq, balik keje trus hadap blog sebab nak tgk mane taw kot sume ilang...malam nie make up lagi bagi cun...cun ker? hihihi

atty - dah berjaya kak...gigih nie...malam nie nak make up2 lagi bagi cun..tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...