Wednesday, February 4, 2009

i'm backkkkkk...

puiiiii...jap timbul jap tenggelam...

yer laa uols...ai bukannyer diva, ada ker takde ke sama sajork.. Pouty

baru abis mengkhatam citer2 sensasi kat rumah korang, ader yang sempat aku ciritkan kat situ...

jap lagi ingat nak hapdet citer2 basi lagi terkepam....tapi mata cam ngantok laaa pulak...hmmmm

apa pon, aku da balik neh kengkawan... Waving



4 Comments:

IBU KUMBANG said...

Blah lanko! lebih kurang aku jerrr

mummYaeesh said...

eyyy kentot!stakat post mcm tu tak sampai 2minit bleh siap..maleh sunggoh muh!
anyway..org da blk sini..klu nak ajak g kepong calling2 la ye!

marinahunny said...

alahai lama x update..nk tnya ni, awk pun dip ikan jg ke dlu..??

tigrismalaya said...

to all
huahuahua...dah kena carut dah ai...nampaknyer peminat2 ai tak sabo menantikan citer2 ai yer...hihihi..

marinahunny - yer, batch 96/99, marina lak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...