Saturday, February 21, 2009

kisah dan gambar terjeruk dalam balang ~ irfan demam

malam sabtu beberapa menjak neh seperti biasa uols aku akan berjaga sampai ke pagi...bukan sebab menjalankan acara2 suami isteri di katil...kikikiki....tapi...aku menyiapkan slaid aka slide tuk presentation tuk meeting esok...

uols...makin lama makin terkepam minat ai nak bekerja kat sini....banyak masalah dalaman, kenaikan gaji nan ado, bonus lagi laa sedeh...kerja nak menekan orag sajork, walhal dulu tak cenggini...banyak jer masa lapangku...huahuahuahua....skrg....serius woiii...gigih aku bekerja....

nak hapdet stori mori pon malas...sementara mood menyiapkan keja2 tuk esok menjelma, maka aku hapdet laa sedas dua citer2 lama yang sarat dok kat benak aku nie...

n3 sebelum nie aku citer pasal telinga irfan bernanah tue kan...alhamdullilah sumenya dah ok...aku nie kalo hapdet citer kat blog aku akan berpandu gambo2 aku amek...so terbelek laaa gambo2 masa irfan demam sebelum niee...gambo nie masa hujung bulan satu ari tuh...

ini pulak julung2 kali aku berjaya menampalkan koolfever kat dahi irfan...biasanya senyenyak mana pon tido dia, seberapa perlahan dan berhati2 aku tampal kat dahi dia, dia otomatik akan tersedar seraya menarik menda tue...aku tampal dia tarik...aku tampal dia tarik...hingga laa tak terdaya lagi nak tampal kat dahi dia maka aku tampal jer kat badan dia...kali ini..nah, berjaya...nyenyak dia tido...

gambo2 irfan masa deman bulan lepas....kalo dia tido kat hall aku suka taruk bantal banyak2 bagi dia tido selesa dan nyenyak walhal pat minit kemudian abis diterajang melayang sume kemana...perhatian: crocs ijo dari ikea tue hadiah dari uncle ijal...thanks uols...

2 Comments:

mummYaeesh said...

muka irfan mcm muka munirah la nyah...nampak susut dia kat sini..

yaeesh pun sama..jgn harap coolfever ke hotfever ke hatta tuala basah tu pun harus dihumban keserata alam yg ado...so kat uma org mmg takde menatang coolfever ni..woohoo..

tigrismalaya said...

mummyaeesh - yer ker nyah cam muka munirah...adik beradik katanyer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...