Tuesday, March 3, 2009

cuti-cuti malaysia

waktu n3 nie korang baca aku sedang memulakan saat bercuti aku....harap2 dah sampai ke destinasi ngan selamatnya...hjg minggu neh baru mak balik okeh....
ingat nak hapdet citer2 basi ngan jawab beberapa utang tag malam tadi tapi non kesampaian....lepas cuti mak neh jer laaa uols....chow

5 Comments:

mummYaeesh said...

amacam kk??meroyan tak si irfan tgk utan menghijau??org pun baru jek smapai dr penang ni...menggigil satu badan da lama tak berblogging katanye..woohoo..
tetiba rasa tak sabar nak jupe hang..woohoo!lalalaaala...

linahilmin said...

beb, apsal i x leh tengok blog u ni? nampak tajuk je :(

mummYaeesh said...

woit...susah tol la takde cbox ni...
hang da landing sini lom?ape cer irfan..da ok ke muntah2?!dia muntah tgk jungle kot!woohoo..kanan jungle,kiri jungle,dpn jungle, blkg jungle, atas jungle, bwh jungle..george of d jungle!

p/s sok hang dtg teman munirah tak??

~ziey~ said...

nyah...hang da balik blom? syiok tak saner? tak sabor nak dgr citer...

mummYaeesh said...

hadoyaiii...mana n3 kk uols??
anyway tq for d goodies!

hey...pi la boh cbox ke shoutmix ke..payah la nyah nak berinteraksi gitew!

si lela nak wat party bile??hg tau tak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...