Tuesday, December 2, 2008

guess? warehouse sale

nie pes time aku pegi warehouse sale guess? neh...
Sales Rack

haa...sorg menjinjit satu plastic bag nie..

mmg teruja sgt2~ aku bab2 shopink mmg selalu terujakannn..


ari sabtu petang lepas balik rawang (pasal keje nie okeh) aku memecut ke bb bersama ngan supermumia ~ watie ngan hotmama...ekekekke...


keadaan traffic ke kl ok, cuma kat hotel nie mmg ramai cam hapa la kann org kat sana..sangat berduyun2 uols ~ tapi paling ramai haruslah si mata sepet kat sini...


niat hati nak beli handbag padahal dah 4 bags aku pulun minggu lepas...keji sangatt...bab habiskan duit tersangat laa mahir..tapi tengok laa jugak, kalo rega mahal takde laa aku pulun cenggitukan...aku nie bukan org ado2...


handbag2 kat w/house sale tue sangat2 laa tidak mengujakan...mgkn sebab aku aku dah beli sebelom tue...peten lebeh kurang sama jer...pastue aku menceceh2 pulak nak cari jeans...dapat beberapa helai kunun2 cam ok, nak menerai kat fitting room pon berchenta beratur org ramai cam hapa...last2 takde satu pon yang berkenan...


berlegar2 lagik... Running


weols dah berpecah bawa haluan memasing...sesekali jer si watie ngan hotmama meroger tanya lokasi memasing...

tapi aku dapat apa aku nak....tat tarra....mmg berbaloi....si watie dapat pressie dari hubby dia dibeli ngan rega 60% mahal dari yang aku beli....tapi dia beli time trend menda neh ngah hangat so mmg la mahal...aku beli ujung2 nie dapat laa ngan rega murah...


aku pon bukan pengumpul jam tangan yang tegar...tapi aku minat jam nie sebab dia jam gelang...masa pes time aku nampak si watie pakai jam gelang nie aku ader gak usha2 kat butik guess? tapi nan ado...~ maybe aku tanya2 ayam jer...idak laa sume butik guess? aku terjah...


dalam dok berlapis2 beratur nak nengok jam2 sekelian, aku ternampak laa jam nie...org sgt ramai jadi susah ko nak pilih...tapi memandangkan aku dah aimed jam jenis tue senang laa aku jenguk...bila dapat jer merapati kaunter tue mmg terpandang trus jam nie...tapi silver punya hanya 1 jenis nie jer yang ada (asal ada 2 peten)...tapi ai sukaaaa...stock jam nie banyak kot sebab bila ada org nak dia tulis resit dan reserved...then dia letak yang laen pulak...peten laen mmg banyak amat sampai tak tertengok aku...

ni laa jam idaman haku...idaman ker?? tak laa tapi kalo ado bagus gak...


dah selesai pilih jam weols bertiga kembali bergabung...aku nampak lak mak budak berdua nie merembat kasut...aku pon nak jugak walaupon ujung2 macam tak jadi sebab memikirkan kaler aku pilih susah nak matching ngan baju ~ tapi ado aku kesah...guess? punya pasalkan....nak beli kat butik nan ado...yg banyak2 ado mmg cantek2 tapi tinggi runcingnyer tumit....kalo aku pakai harus menggalah cam giant pulak rasanyer...

yang penting guess? uols...mak yang brand artis pakai blom mampu lagik...


dah penat2 sopink ~ penat ker uols...hohohoho..weols kelaparan carik makanan...Hungrymasuk bb plaza (bb plaza ker? ~ belasah jer la labu..) diskus nak makan hapa...kunun2 diet so tak mo makan nasik...ujung2....

kebab okeh....!! Foot Long

hotmama ngan watie

watie yang happening Electric

aku wat2 pandang kebab padahal menyembunyikan nista kat muka...huhuhu...abaikan rambut yang messy sbb kena ujan tadi ~ alasan...



itu sajork kisah ari sabtu aku....n3 akan datang2 xxx aku nak capap gambo handbags ngan baju yang aku beli pada minggu lepas....riak neh...hohohoho....Shopping spree


4 Comments:

fazid said...

mmg cantik la jam tu...macam charm bracelet

mummysyafie said...

eh watie tu sekali pandang macam farhan af lak kan

mak aii...kiter minat guess gak lah yang! leh geng ni

a'aa mmg tak mampu pakai brand artis bagai..

hOtMaMa said...

hahahaha...matilah tiga2 ekor kasut sama uols...hiks.. best sungguh kita menggedik sampai kemalam hari tu kan.. persis anak2 dara sunti gamaknyer... walhal anak kena tinggal dng bb sitter.. watie tak per la... ko ada maid..hahaha.. mrasa awek adik aku jd baby sitter hari tu..hihihi..!
motip ko capapkan muka aku yg mcm dulang tu..?!

tigrismalaya said...

mmc&t - mmg santekkkk

mummysyafie - yer ke? kat luar takde pulak gitu

marilah kita bergang guess? bersama2...

hotmama - hahaha...tah rasa cam ketat lak kasut tue, tah bila nak pakai ngan warna shocking pink 32km dah nampak...

harus nanti kita menjalar kembali bersama2

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...