Friday, December 12, 2008

i'm back... Bravo!

aku nie pantang kalo cuti2 ujung minggu...nak2 raya bagai nie mmg hazab laa malas nak wat sume menda....
dah nak abis minggu raya nie baru nak hapdet tapi ade aku kesah kalo baru nak stori pasal raya?? Missing Teeth

raya korban tahun lepas aku dok bertarung nyawa kat labor room sepital nak bersalin...dari pukul 7 pagi sampai 7 malam hari raya korban yang pertama okeh....8 malam cenggitu baru aku disorong ke bilik bedah...hmmmm...patutnya aku namakan anak aku tuh 'irfan hakimi aidil'? ataupon 'irfan hakimi adha'? ker 'aidil irfan adha'?? eh eh sempat flashback tu....ohya...berbalik pada raya tahun nie...
stori pon bermula...

raya korban lepas aku sepatutnya balik trg..tapi memandangkan mertua aku nak wat korban aku pon wat2 ok jer laa balik batu pahat..bole sekali aku tompang aqiqah tuk my lil irfan...tapi si adie yang pertiwi itiew telah membeli sekor lagi kibas ker bebiri untuk di korbankan...nak marah pon tak jadi sebab menda baik lagipon dia dah berniat kot nak wat gitiew...tapi ralat laa aku kalo betul nak beli hewan laen baik balik trg jer wat kat sane... Steamed

barang yang lepas usah dikenang...janji sume setel...baiknyer akukan?

tak kesah pon...

bebenornyer malam nie weols nak balik trg selama beberapa ari...muahahhaha.... Wakka Wakka

sebelom aku cabut baik aku capap gambo serba sikit masa raya korban tiga pat ari lepas yang sepanjang arinya asik ujan jer...weols tak gi mana2 pon, selain ada mertua wat korban, weols tunggu sedara mara berkunjung jer...

org2 yg ada dtg tolong untuk menjalankan upacara korban pon menjamu juadah kat laman sajork memandangkan baju memasing dah comot memegang lembu yang asik menggelupur jer...maklumlaa ujan + bergelumpur (bergelumang + lumpur) tanah gambut untuk menumpaskan lembu itam yang perkasa itiew...ada satu mamat baju merah dah tersungkur kena tanduk ngan lembu..hohohoho..

so uols saksikan laa gambo2 nie...


ini irfan punyer...

Bouncy 4

Bouncy 4

Bouncy 4

Bouncy 4

Bouncy 4

pompuan laen sebuk kat dapo mak ngan irfan lak dok nengok org dok potong lembu sambil tangkap2 gambo..muaahahhaha....

my lil irfan dah dapat perkataan baru...OOH OOOO...yer laa nak oooiii....

SEKIAN SEKITAR RAYA KORBAN DI PARIT LAPIS LAMAN

petang raya dah gerak balik kl....

Too Happy 1

malam nie wa balik kg....yeeehaa....semoga sampai dengan selamat ke trg harus berkematu bontot naik keta...dadadaddada.....

6 Comments:

chronicles of angelzz said...

uollss chomey jerkorban laki uollss tue...
apa2 pown i haram nk tgk korban bagai nie takut uollss harus lepaking dalam blik mlayan ... opsss layan apa tataw...
moga slamat pergi slamat kembali yerkkk

Nad Eusoff said...

wah...gigih yer irfan nengok..

Cakap Kosong said...

ko pun cam aku gak ...malas sesangat nak hupdet blog nih...k gak lah raya ko, aku cam ari biasa jer raya aji nih......nothing special!

chronicles of angelzz said...

hyee again uollsss...
mesti tngah heaven berchotii sakan kan kan...
cuti puas2 uollss cozz uollss ader hadiah yang cambest yang perlu dituntut d istana maya i okeyhhh...
amik jngan x amik...
buat jngan x buatt...
hu2
n3 jejantan merembesss

cokolat said...

alaaa... comel ok irfan... geram aku tgk pp dia.. sejibik muka ko!

tigrismalaya said...

coa - yer la mmg sst comey korban2 tue..bukan selalu dpt nengok so layan sajork

nad - pes time dia nengok harus terkagum disitiew

ck - a'ah..nie pon mood malas lom pulih lagik

coa - ok nanti akak nengok

cok - aku gembira muka dia cam aku...bes bes

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...