Tuesday, December 2, 2008

silalah bersunat..

tajuk cam yo yo ooo jer...

menda elok consider takpe...

nie sajork aku capap aktiviti kat kediaman uma aku pada ari ahad lepas ...majlis berkhatan...

aku takde laa nak join bagai cuma adie sajork2 menyibukkan diri pada pagi ati tue~ katanyer org bermasyarakat...

malam seblom majlis tue aku nampak cam ader majlis kat dewan~ hohohoho aku pon tak pasti.... kalo baby sitter ader dia laa tukang pelapor berita...nak harap aku nan ado...

sambil dengar2 bunyik kompang ngan jeritan bebudak kena jirus ngan air pili bomba aku snap jer laa dari atas...yang kelako camne dalam ramai2 budak2 tue ada sorg budak form 3 yg join sekali??? huahauhaauhaua....
Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2 Laughing 2





antara pics sempat disnap

3 Comments:

Cakap Kosong said...

budak skrg nak bersunat pun.........ader party 2segala.

syanis said...

huhuhu.. agak² ada x yg lari lintang pukang...

tigrismalaya said...

ck - tapi jaman dolu rasanyer lg meriah kann?? bdk2 skunk 2-3 ari dah bole pakai suar..kalo jaman tok kadok dolu, suka nengok bdk2 lagi terbaring ngan kain digantung cam kelambu...hihihihi...

syanis - hohohoo...lupe nak siasat perkara tue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...