Friday, September 26, 2008

shopping raya part II

ari nie aku ngan adik aku hingat nak gi bersoping di pavillion~dia nukang teman sajork....maklum lah keje gomen gaji dah kuar awal, dah bersopingan sakan dia...

wah sangat jammed jalan tak hengat nak gi kl...tapi demi nak bersoping aku gagahi juga...bebenornyer aku blom gaji lagi tapi en adie dah membekalkan aku kad atm dia...lalalala...pesannya, sila membeli yang perlu sahaja dan berhemah....~ awas siap laa awak en suamiku..



antara gambo irfan yang sempat kupetik

so ni ler tempat pertama yang weols tuju...inilah hasil penipisan rm yang pertama...

belek jangan tak belek...

berposingan sebelum bayor...kelihatan ceria tapi hati gundah gulana sebab rm nak melayang...


t shirt ngan jeans...beli sepasang ader less 15%


sempat gak menyambar stokin nie...1 set der 3 pairs

selepas tue weols menuju pulak ke mothercare...

wat2 sibuk memilih ~ cheh padahal aku paksa adik aku amek gambo nie...~ bole lak ambik pic vontot mak sehingga menampakkan mak gumuk huhuhu...

aik...tayar nie pancit ker?

t shirt ngan botol susu avent 330ml ~ irfan dah minum 8 oz, so botol 260ml dia ala2 dah tak berapa nak sesuwai dah (tima kasih pada hotmama kerna introduce ai ngan produk nie almaklum laa ai kan tak de pengalaman)..

stop bersopingan jap...jap lagik dah nak berbuka pose....cheh...ghamai gilos orang nak membedal kat foodkot...eh geram tul time nie ler si mata sepet nak makan segala...tunggu dekat setengah jam pastue baru dapat menyelit kat meja sorang pakcik ngan sorang pangkat abg2...


menu weols...


selepas berbuka pose weols menyambung rondaan dan singgah nengok show nie sat...


irfan kusyuk dengar caklempong nie...


tak ramai yang nengok..deme tak perasan ker tak berminat? tah laaa...


kendian weols menuju pulak ke butik guess...niat hati nak cekau miss dior cherie tapi tak jadi laa sebab en adie telah bersetuju untuk membelikan aku handbeg raya...kunun2nyer untuk mengubat kesedihan sebab tak dapat balik ke kg halaman ~ en adie kata ker aku yang cakap..hahahaha...terima kaseh sayang...nak beli beg coach cam hotmama blom termampu lagi mak...tak kisah laa lagi pon handbeg guess antara feberet mak...stylish dan mampu milik....


yang mana cantik? tapi yang cokolat tue sirius giler cantik tapi demi mematchingkan ngan baju2 raya yang ader maka aku terpaksa amik yang itam tue..

haa tengok...tatap bling2 di sitiew...

lalala...sempat mengedas tali pinggang yang cun nie ~ bagi aku laa..

then seblom balik sempat lar menjengah parkson...nampak lak adidas punyer kasut baby...nak beli ker idok? kasut sedia ada irfan still muat lagik tapi sekilas layang macam ala2 dah tak berapa muat jugak...hmm...kalo beli cam membazir pulak sebab irfan pong blom bole berjalan lagik...adoiyaaa...tapi kalo budak2 takder kasut ghaye macam tak berapa nak meraih pulakkan...nie plak pes time irfan beraya nie...

so aku menggunakan kemudahan 3G yang ado untuk berkomunikasi ngan en adie...adik aku cik mun dah wat muka toya sebab keletihan yang amat katanyer..cheh...aku nak mintak pendapat pon dia dah tak berdaya saing...so kasut2 yang aku rasakan sesuwai kat situ sume kutunjukkan pada en adie, maka ini ler yang dia berkenan...hahaha...persetujuan dia penting jugak sebab dia yang kuar duitkan...lalalala...demi tak ralat di kendian ari aku belikan satu saiz lagi besar supaya kasut tue bole pakai lama sket...nampak lucu gile irfan pakai kasut beso...

sandal nie cam ok...hmmm...

kalo dah bole berjalan mungkin ok kot yang nie...


so ini laa yang dibeli...

3 Comments:

Cyberwira said...

wahhh.. ko shopping begitu tak ingt dunia..cantik baju2 irfan tu. Yg beg guess tu pun cantik gak kalau bagi kak senduk pakai.

hOtMaMa said...

wahhhhhhh..statement ko tak hingat dunia nak ngata mak kan... padahal coach pun mak ada satu sajork... hampess tul..hihihii...
aiyooo.. penyoppingan tahap dewa dewi nih...! aku peyoppingan tahun nih tak der mood nak mengambil gambar, sbb camera mak tak der.. guna camera HP mcm keji jerk gambaran yg diambil... huhuhu.. ehhh.. sandal yg irfan try tu, aku belikan sandal raya shasya utk thn nih... tp kaler pink... ha'ah, kalau ko nak beli sandal mcm tu, elok tunggu irfan pandai jalan..
wahhh..tetapp ada handbag raya katanyer... mak nan ado... ko tahu la.. aku mana nak gemar memakai2 handbag2 sedemikian rupa... mak rimas nyah..!hihihihi..
apa pown kita jumpa2an raya nih di johor ek...! skrg aku dah ada kat kg halaman aku dah... tp tetappp nak menjengah blog2 korang, sbb mak pun ala2 blogger tegar gitew kan...hihihi

tigrismalaya said...

tigris too cyberwira
nak ker kak senduk pakai guess nie?? dia kan duta prada katanyer...hehehe

tigris to hotmama
hehehe...fenin ada insan no3 nie, ader2 jer aku nak beli utk dia padahal mak dulu kecik2 pakai ker sume nie? jeans guess pon mak takder, huhuhu..bag sedemikian ptg utk mak jadikan peti wang sewaktu berkunjung ke uma sedara mara di ari raye..kejinyer statmen.. kikikiki..

ye laa untung nasib badan dapat beronline sajork, baik ko pegi nolong kaco dodol ker hapa...tapi raya nie jgn lupa berkunjung ke parit lapis laman..lalala

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...