Tuesday, September 23, 2008

naper jadi cenggini??

chessss...cisssssss...

tak baik bulan pose ni wei...

aku dalam riak sedas dua dok banggakan akan wajah baru blog aku...tapi dok nunggu nie pengomen tetap aku si jal tak ngomen ape2 pong...

aku rasa syak...lantas baru berkesempatan nie aku dapat try buka blog aku di salah sebuah pc kat opis...huhuhu...sedih lar...memang fonts terang bagai hapa layak dikejikan....tapi mana backgrd dia yang aku dok nampak hari2 nie kat laptop aku???

penin penin...aku nie it bagai takde laa baguih sangat, tapi sesekali ader gak wat trabershut kat opis tau..phui...

baik korang nengok kat bawah nie...sementara aku wat bedah siasat nape ini berlaku, korang baca laa blog aku berteman spek itam memasing disebabkan fontsnya terang bagai hape..patut laa jal mengeji diriku..pui...


nie ler sepatutnyer wajah baru blog aku..jal tulun tulun...nape backgrd ni tak appear la pulok...

3 Comments:

hOtMaMa said...

kahkahkahkahhhhhhh!
nih yg aku nak gelak mcm nak mati nih... tu la... hari tu yo yo ooo.. jerk kata blog berwajah baru katanyer... sekali tu mak tengok tulisan yg besar bagai nak gila pas tu.. siap font tu dia kaler2 mcm pelangi senja katanyer... tu ker yg di gah gah kan... wut ever la... mak syak agaknyer mcm nih la yg si cik marina kita nih suka... so ok.. la..ha'ah... cantik.. ada kaler2 lg ha... rupa2nyer...ko jerk yg syok sendiri tengok layout baru blog ko ek... org lain tak nampak pun... sedih... yg biasa aku tgk hari2 tu..layout kaler hitam tu jerk ha....hihihihi..
tak per cuba lagi ok...!

tigrismalaya said...

tigris to hotmama
awas..awas...

Cyberwira said...

yeszzz.. at least reen sempat gak berangan sendiri yg kononnya blog dia adalah cantik....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...