Monday, September 8, 2008

servis kereta

keta geraknya macam tak berapa nak lancar jerk...

sepatutnya ada lagi 1000km baru kena servis tapi keta haruk macam heret mak lampir kat atas bumbung beratnya hehehehe....takut takut...~tau jer macam penah heret mak lampir aku nie...astagafirullahallazim....minta dijauhkan seh...

so aku ngan rakan sekerja katanya nak pi servis keta kat bengkel servis keta company weols di kepong...jauh siot....demi free aku gagahi jua...

before nie aku selalu bawak ke pusat servis toyota jer tapi rega servis makin mahal jer...memang laa bole claim tapi sebulan baru dapat balik...
pastue aku anto servis ke bengkel member adie....oleh kerna bos dah bagi kebenaran weols boleh anto keta ke sana so amek peluang laa...yalah, sebelum nie hanya orang2 branch kl jerk yang anto...

walauponn pes time ke sana, aku dapat carik bengkel nie...kagum laa aku, maklum laa kepong nie baru kali ke 3 kot aku jejaki ke saner...sangat asing rasanya...

michael yang peramah gilos menyambut kedatangan kami~cheh macam vip rasanya...

tapi tak berapa nak vip laa kan coz weols kena tunggu laa dulu sebab dey ols nak siap 2-3 biji keta yang dah sampai dulu...bila time keta aku di servis seperti biasa laa ala2 paparazzi snap pic sedas dua...bertambah rajin la dey ols bekerja i tell u....kuikuikui...

ini ler bengkel servis keta tu...eh bukan ker jalan ni lokasi tempat pembunuhan sorang lelaki yang sebelum tue didapati tembak ker bunuh sorang pompuan cina~kejadian berlaku pada malam sebelum aku gi tempat nie...ngeri...

tengah tukar minyak itam...

nie rakan seopis berposing ngan keta dia

macam2 tukar nie...fan belt, air cond belt, oil filter, air filter ~selain minyak itam ngan transmission oil

nie la michael...michael ker?? nama cina jaman skunk kannn....

tak lupa alligment tayar skali....

ok...balik dulu...nanti jumpa lagi...chayo chayo...

0 Comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...