Wednesday, September 24, 2008

berbuka pose

Venue : Legend Hotel KL
nie citer weekend ari tue....matilah mak dicerca secara pakej...bermarathon laa uolss...hihihi...
aku dapat invitation dari legend hotel...cam aku tak tau niat2 depa kannn...tapi aku memang plan nak try masuk vacation membership...kot2 tahun depan dapat melancong ker....

so walaupon lambat sampai weols dengan gigihnya memakan makanan yang ader, banyak gilos sampai tak terambik...

ingat nak snap gambo sedas dua tapi cam segan laa pulak...kot2 dikeji orang yang nengok pulakk...

tektiknyer...amik gambo irfan dan bersegara snap gambo makanan...konon2 secara bersahaja jer laa....ekekekeke....

dapat gak aku dipengaruhi...cis...tapi masih dalam nak berpikir...dalam masa 10 hari kita boleh gugurkan keahlian dan deposit akan dikembalikan~cheh...caya ker??
tapi weols plan nak teruskan jer...kalo ader rezeki next year ingat gi jenjalan....

mama & irfan ~ otw ke kl

antara aksi2 irfan yang sempat di snap...

antara makanan yang sempat disebat...makanan utama tak sempat di ambik gambo...matilah diet mak cenggini...

gigih laa mak nak masuk vacation club nie...takut hangat2 taik ciken jer...

1 Comments:

Cyberwira said...

wahh. pergi tak ajak en adi ke? kenapo tak ajak aku sekali.. leh aku menyamar ko jadi laki aku..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...