Wednesday, September 24, 2008

novel lagik..

penah tak korang baca novel super duper best nie??

aku baca dolu tak silap masa tingkatan 4-5 gitiew...uissshh tersangat laa lamernya..

ari tue adik aku terjumpa novel nie di bookstore, cepat2 dia kol aku tanya adakah aku berminat nak beli? harus laa nak, agak lamer aku cari novel nie...yang novel aku baca dolu tu pon abang aku punyer dah ilang sebab ada orang pandai pinjam tak reti nak pulangkan...

so episod novel nie dah ada sampai 4...so kini lengkap laa koleksi tangisan bulan madu aku ini...

aku dah baca puluh2 kali pong tetap nak nangis...sedih sesangat..huhuhuhu...

korang tengok laa sendiri sambutan terhadap yang episod 1 nie...tengok berapa banyak ia di ulang cetak! kagum..kagum...i really admire u, cikgu samsiah..

2 Comments:

shafa said...

eh, tangisan bulam madu ada sambungan ek..
sape ntah heroin dlm citer tuh...
tp yg pasti igt bogat jer...
bogat tuk dh mati kan..??
poyo jer tanya psl novel nih kan...

The Makeup Artist said...

dah ada part 4 ke? koleksi ku cuma ada sampai part 3 je.. part 2 & 3 tak berapa menyengat berbanding part 1.. ni la first novel aku baca menangis cam hape... rtm1 ada buat tayangankan.. adaptasi dari novel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...