Wednesday, September 24, 2008

irfan yang lasak

ayooo...dia dah pandai manjat saner sini...
aku yang sedang terbongkang kat lantai boleh lak tak perasan dia dah panjat kerusi nie (terlelap weh)....sedar2 aku dah dengar bunyi dok...dok...dok...bunyik kusi kena hantuk ke dinding...eiii...tak bole terlepas pandang sket pong dia neh...
irfan...irfan....first time aku tengok dia panjat kusi nie nie...
video

4 Comments:

linahilmin said...

activity paling best... baca novel! alang2 stay sekawasan meh la kita tukar2 novel..!

tm, i ada tagged u la.. siler ke my blog k..

Cyberwira said...

budak2 dah nak membesar.. mestilah dia lasak panjat sana panjat sini..lelakilah katakan..

~ziey~ said...

huhuhu.....dah naik satu pangkat tuh....hehehhhe....dah super..duperman.....yang ptg senyum senget dari tepi memang sejibik macam hang...hehehhehe....anak omak....

tigrismalaya said...

tigris to lina
okeh bole sajork...time dalam pantang pon amat sesuwai baca2 novel..sya ader di puchong prima, pangsapuri melor...lina puchong kat mane?

ader keje sekolah ker? ok..beres..

tigris to cyberwira
aah...aku syak ko pon amat lasak dulu ni..

tigris to ziey
yalah...anak lelaki mmg lasak kann? haruss anak mak..tapi time basuh berak, mandikan, tidokan anak papa laa pulak...hihihi...anak papa dari malam sampai pagi..lepas time tue malas laa adie nak wat sume tue..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...