Wednesday, December 8, 2010

Mama Kembar 3 Buat Giveaway, Yay!

Klik banner untuk maklumat lanjut

Closing date : 06 Januari 2011

Wah semangat aku nie nak join kontest...syabas betti..

Kali nie aku nak join yang nie pulak...tengok syarat2 pon simple maka tanpa segan silu aku ingin memeriahkan kontest nie...di samping meramaikan kenalan sebelum aku bersedia bikin aku punya contest sendiri nanti...

So syarat2 yang diperintahkan telah dituruti dengan jayanya...suka aku dengan bertambahnya satu lagi banner GA contest pada sidebar yang ceria lagi kaler2 disitu...

Hadiah yang ditawarkan agak lumayan uols..hadiah berupa barangan Victoria's Secret & Telekung Travel ditaja oleh Itsy Bitsy Secrets. So, aku tahu ramai peminta VS kat luar sana mari laa beramai2 join kontest nee...

Maka, secara rasminyer aku nak tag individu2 ini:
Ok..good luck pada semua...

7 Comments:

misz beauty said...

kak reen join contest yg senang je ye ye ye?? az pun same... ihik ihik ihik... =D

tigrismalaya said...

az ~ tak kesah la maner2 pon, tp kalo ader yg senang lagi mudah..maklum la kalo susah takut banyak masa abis dok menelaah kontest tu jerk kan..

rasp said...

join, jgn tak join...nak nak kalo yg rules dia senang kan...

gud luck!

marinahunny said...

gud luck ye tm..

best nye hadiah..huhuhu

~ziey~ said...

Wakakkakaka......mak akan berusaha kerass sebagai juara ~ ye ke?

tigrismalaya said...

rasp ~ yer la yg rules senang2 ramai yg sudi buat

marina ~ tq, dah join lom?

ziey ~ harus uols gigih katanyer..pasnie join yg lain2 pulak..banyak lagi sampai fenin aku..hohoho

Mama Kembar 3 said...

Reen,thanks sbb sudi join & good luck dear! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...