Thursday, November 20, 2008

anak buah baru

aku dapat anak buah lagi....baru tak baru laa dah 2 bln lebih dah...

kiranya aku baru berkesempatan nak lawat baby nie, abg aku dok senai, jb so mmg takde kesempatan laa nak gi sane...weekend ari tue pon sempat pegi barang sehari...gerak ari sabtu malam ari ahad malam dah balik semula kl...
so sesekali berjumpa kakak ipar aku yg sporting tue mmg banyak gosip2 hangat kuar...yg jeleskan aku tang badan dia...mengecut balik cam anak dara...dia mmg badan kecik comei jer...
baby nie namanya alia auni qistina...berat masa lahir 3.9kg....patut beso nau perut dia masa preknen tapi badan tak naik sangat...tak macam aku, harus lah sedeh badan masa ngandung membuntal semacam...huhuhuhu...
so nengok je laa gegambaran yg ado...

otw gi jb, cik mun ngan my lil irfan

baby auni sedang tido

sempat wat pose tue...

cam aku ader 2 baby lak...irfan jeles amat

kakak ipar aku muka kuciwa sebab tak sempat berdandan bagai...hohohoho...

6 Comments:

Nad Eusoff said...

ihik..auntie dah semakin tua..wakakak..guro2

Cyberwira said...

ko bila lagi nak tambah lg sorang? atau ko mmg dah ada kot. hehehe

tigrismalaya said...

nad - takpe tua pon tetap cun..ptuiii..hahahaha..

cyberwira - aku tggu ko kawin dulu bole..

atty's said...

gebu nya baby,,cute

tigrismalaya said...

atty - mmg gebu kak ty...geram jer nengok

cokolat said...

e'ehh muk adek ko yg pakai tudung tu sejibik sama ekk mcm kooo.. mcm kembar gitu!!!!
irfan nampak dah besar laaa... comel!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...