Tuesday, November 25, 2008

nahh...terimalah uols...

ari tu aku ader beli lauk pauk bagaikan...seperti kujangkakan musti ader lauk pauk yang blom dikerjakan hingga ke hari nie...nampaknyer daging dah kejung keras dalam peti ~ esok2 kot....
ramai yang tak percaya mak pandai masak uols...sentap ok....tersentuh jiwa kalbu ai nie...antara komen panas tuk mak uols tengok laa nie~ diorg saja jer mencerca aku...

HOtMaMa said...
mula2 tadi mak siap refresh lg..kot2 tersalah blog kah...ehhh.. betul la rupanyer..hiks... sbb yer la mcm tak caya jerk, betul ke entry yg ko publish nih... hihihi... syabas diucapkan sbb ko dah berjaya menyopping barang2 basah..gitew! kejam tak mak komen nih nyah..hihihihi..tp mak tetap tak boleh percaya 100% lagi, selagi gambar ketam hasil air tangan ko tuh tak dicapapkan disini... harus pose2 maut nih...hihihi!
IBU KUMBANG said...
nok! kalu mak panas tak percaya, izinkan aku untuk tidak percaya sama! miahahahaha!
November 14, 2008 5:52 PM
chronicles of angelzz said...
wah wah wah diva socialite memasak haruss gempar satu malaysia uollsss...
November 16, 2008 4:02 AM
Cakap Kosong said...
nokk.........seskali ko bebelanjer......cam nak buat open house gitu!
November 16, 2008 5:54 PM
Miss Reezberry said...
masalahnya ko beli ko tau ke masak nyah..kalau ko beli pastu kosimpan baik ko makan kat kedai tu...mesti laki ko was was nak makan masakan ko kan..mau nyer hospital nanti...
November 17, 2008 2:26 PM
ehhhhhh uols.....mak dah membuktikan bahawa maka berkemampuan dalam bab masak nie cuma kalo korang bagi pilihan aku lebih suka basuh pinggan/basuh baju/kemas uma sajork...lalalalala....sangat tak rajin aku nak ke dapo dulu kini dan selamanya...wah stamen ini mengundang kebencian para mak mertua neh...

malas nak citer banyak, so jangan pasnie cakap ~ ala setakat gambar, rasa tah macam maner...aku nengok pon tak selera....kot2 ader lagi keji ~ gambo blog maner ko capap nie...dan tambah mak bedah kalo ader kata ~ aku tak puas ati kalo tengok gambo ajer, dah dapat rasa baru aku bole komen.....uols, mak dah redi dengan kemungkinan2 itiew yer...wah wah, nak amik pelempang jepon sebutir...
haa nengok date kat gambo tu...aku masak dah 2 minggu lepas, memula malas nak capap kat sini tapi mak panas asik bunyik sajork.....~ mane gambo ketam ko tue....

siap sedia ko wahai encik ngan cik crabs...

aku membedal dengan banyaknya...adie lagi laa makan macam setahun tak jumpa nasik...adik aku pon same...~ lantak laa kot2 ader yang nengok nanti nak munyik ~ tah2 diorg saje takmo kecikkan ati aku jerkan....takpe uols, janji sedap..padahal masak ketam very da senang sebab rasanya yg dah sedia manis....muahahahaha....

12 Comments:

Cyberwira said...

ala.. aku masih lagi tak percaya sebab tak ada gambar muka ko pegang ketam dan tengah masak.. hikss...

fazid said...

masak lomak sodap tu...

Zetty said...

sedapnyaaaaaa .. menarik nampak crab masak lemak tuh ...

@LiYaNNuaR ツ said...

aduhh... terliurnyaaa... huhuhu

salam kenal dari Perak..

chronicles of angelzz said...

akak nie mesti pakai rempah n brg instant kan kan kan...
x pown bli kt kedai then capap jerk muahahaha lariksss laju2

hOtMaMa said...

ooo..yer..yer... mak percaya dah...hihihi.. tapi sentap neh... bila kala aku boleh rasa masakan ko neh... dah la ketupat sotong tu pun dari shasya baby lg, masa tu mak dlm pantang, sampai la sekarang, sekali pun tak pernah rasa lagi... awas ko kena buat lepas neh!

tigrismalaya said...

cyberwira - awas ko

mmc&t - mmg sodap..puji dr sdr nie

yatie - haaa..seee..hanya johari yg mengenal maniam...tgk yatie dah terliur ngan masakanku..

thanks yatie drop by sini..salam kenal jugak..silalah selalu berkunjung..hihihihi..

coa - allo dek..nanti ko kawin ko jemput akak masak yer..harus majlis ko akan dikenang org sepanjg hayat...

hotmama - yelah yelah...nanti mak wat laa..

Emi Farez said...

eleh! ntah ko beli kedai mana aku... hahahaha aku gurau jer! aku caya ko masak! berapa dolar ko beli ketam tu nok? miahahahaha

pearl'E.J said...

hihihi kita terbalik lakkan, me lak paling tak suka nk kemas2 nih, kalau diberi pilihan nak mengemas ker nak masak, cepat2 laaa mak pilih nak masak noks, walaupun tau tak ler sedap mana pun masakan tu... hahahahaa...

marinahunny said...

waah...pandai nye...taruk lah resepi blh saya tiru... :-P

~ziey~ said...

nyah!!! harus ko bgtau aku rahsia masakan ko yg dikatakan meletups seantero alam nih......

tigrismalaya said...

ik - seb baik ko caya..aku pon xingat brp dolar ketam nie..maklum laa org kaya main bayo2 tanpa pikir pon..hahahahohohoh...kayo ker...khuarrrrk...ptuiii...

ej - sbb tu manusia nie tak sume perangai sama supaya bole saling melengkapi ant satu sama laen...hohoho..tetiba bersyarah lak

mhunny - resepi biasa sajork..goggle2 bole dapat resepi dia

ziey - rahsia masakan aku yg meletops nie adalah ~ masak time ko rasa nak masak sajork..bole gitiew, yerla, kalo x iklas ngan rasa malas harus rasa biasa2 jer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...