Wednesday, November 19, 2008

tag SEXY ~ dari ej

SEXY??? Sentap ai bila ej yang cun melecun tue tag aku untuk n3 dia yang lepas...harus pala pusing2 pat puluh lapan kali memikirkan ade ker aku gambo2 sexy takpong sexy ker aku nak amik gambo2 terbaru...cemas cemas...

berbekalkan lelemak yang mula menghuni kat pinggangperutpahapunggung lepas beranak nie tidak memungkinkan aku amik gambo2 penuh...harus diselongkar gambo2 jaman2 unta cari mana laa gambo yang agak2 ober...ups..ader beberapa keping yang ober keji lagi gila...kalo aku capap kat sini gak harus laa dicerca seisi alam...yg lain2 plsss...

tak tau laa sexy ker idak...bagi aku sexy laaa...korang pon buat2 pikir sexy jer laaaa yoo...

tag yang diterima cenggini....

1. - Tangkap @ sertakan 3 keping gambar anda yang anda rasakan paling Sexyyyy..
2 - Tak semestinya tak berpakaian atau mendedahkan..mungkin anda rasa senyuman anda masa itu adalah sexy..sertakan!!!
3 - Nyatakan kenapa gambar itu begitu sexy di mata anda?
4 - Tag 5 rakan-rakan anda yang sexy..
5 - Selamat bersexy!!

@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
@
SO HERE WE GOES......
nie gambo aku baru snap guna hp laki aku beberapa minit seblom aku tulis n3 nie...time nie dok pikir2 mana gambo yang ok...snap2 sendiri muka pas balik keje nie laa hasilnyer...aku rasa pic nie nampak seksi sebab nampak bersahaja tanpa perlu edit hapa2..tah nape hp adie tetiba menghasilkan gambo blur cenggini...tapi aku sukeeee...

nie gambo aku suka sesgt..masa make ober lancome...aku rasa sexy sebab ala2 mata xpandang kamera ngan bahu aku ala2 nampak sexy...muahahahhaha...mane tah pegi pic nie dia nyer softcopy lantas aku snap dari frame dia sajork...

aku rasa pic nie sexy sebab aku rasa makeup mata haku ala2 boliwerk amat menjadi...tapi ramai yang ke parti nie sume sexy2 hingga tak leh capap kat sini takut ganggu sentiviti korang lak....anw, masquerade parti nie mmg besssss...yang mane satu haku...nak wat gaya pricilla adik julies caesar tuh tapi jadi boliwerk laaa pulakkk...

so nie laaa haku...hihihihihi...

gambar berangan versi suci anak dara terlampau pon nak capap gak...


skrg...awas yer...dia minta aku tag 5 kengkawan...tapi aku nak tag sorang sajork memandangkan yang lain ramai dah bikin tag nie...so orang yang bakal menerima tag nie adalahhh....my bespren 4eva n eva.....ZIEY....nyah sila wat okeh, kalo tak tersentap ati kecilku.....wajibbbbb okehhhh...

10 Comments:

shafa said...

memang mengancam betul picture...slim melim & ciut miut gitu.

NouroulSuhaimi said...

nyahh.. sexy nyahh!!! sgt2.. ternampak pelak peha ko yang ibarat peha nasha aziz tu... gempak nokk!!!

sapalah pereka tag ni...

Nad Eusoff said...

wahah...gamba terlampau sudah keluar..
jgn direjam nokk..hiks..

lawa ler akak nih..mesti dulu ramai meroyan kat akak kan..ngeheheh

Kak Senduk said...

ya allah sexy nya ko nok..terinzal mak ngok ko...kesexyan ko mmg tiada tandingan ..patut lah mak terdengar2 ade orang cakap ade pompuan dah kawin sexy kat puchong prima ni...rupa2nya ko..habis lah tercampak lah mak pas ni

Cyberwira said...

Taahniah En. Adi kerana Isteri mu begitu anggun dan menawan. Ko memang gadis Rempit yang cantik.

tigrismalaya said...

shafa - huahuahua....nan ado...skrg harus laa bergeng ngan fafau hotfm..

cokolat - haa yer...nasha aziz laa sesgtkan...kuikuikui...ko ble jawab tag kak send tu...

nad eusoff - chaiyok2...gambo terlampau mmg dah lame nak kuar ini laa ketikanyer...arap2 bole dapat balik figure badan asal...bole ker...huhuhu...

miss reez - sentap nyer kata2 ko...aku pon dok dengaq citer pasal pompuan tue ternyata aku kers...lalalala...seksanyer nak sexy...

sila campakkan diri sendiri w/pown ropa ko ala2 pompuan jelita..

tigrismalaya said...

cyberwira - thanks kerana mengiyakan diriku yg rupawan...muahahhaha...

~ziey~ said...

Arghhh! tak tidoo malam aku jadiknyer kena tag ko kali nih..hutang tag lama pun tak tunaikan lagih....tapi aku harap ko bersabarlah bagi aku masa..sbb assignment kali nih kira antara hidup ngn mati nih....sanggup mak akan selongkar segala kotak2 dan lemari yang ade....nk yg sexy punyer pasal.....tunggu.........

pearl'E.J said...

haaaaaaaaa..... kan ader tuh haaaa.... hehehe... jgn sentap2 dah noo... hehehe....

dalam semua2 tu kan.. me paling sukaaaaaaaaaaaaaaaa tgk gambaq yg no.2.... lawoooooo.... :D

tigrismalaya said...

ziey - takpe...aku tungguuuuuu..

ej - lega rasanyer dah wat tag ej nie...anw, thanks noks....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...