Sunday, November 2, 2008

kopitiam lagi

lepas nengok2 ala mandur pencen opis ijal, weols melepak laa di oldboy kopitiam... kopitiam nie selang beberapa buah kedai dari opis dia...aku lepak sensorang dolu kat situ sementara nunggu bos dia datang menjenguk...

memula dok lepak bawah...pastue baru aku perasan rupanyer kopitiam tu 2 tingkat...so aku naik atas laa..sementara nunggu ijal datang aku oder laa air dulu...
ayyo..lamer pulak dia niee...tapi aku tak boring sebab ader waitress indon yang peramah bagai hapa...kat atas tue pon ade aku ngan 3 mamat cina sajork...

kelako pulak sebab tangga ngan lantai kopitiam tue ader bekas tapak kasut kaler putih...tadikan aku gi wat lawatan kat opis jal yang tengah renovate tue kan...

so kendian ijal datang ngan adik dia, weols oder makanan...ternyata makanan kat sini tak berapa nak sedap, aku ngan adik ijal siap minta tukar nasi goreng tue sebab masin sangat...

tapi yang bestnyer, kat atas tue ade fish spa...kalo datang ujung minggu ramai, kalo korang nak berspa ikan free datang laa ari kojo biasa, tak ramai org time tuh....tapi akan datang tak tau laa..

oldboy kopitiam, bandar puteri, puchong

memula lepak sini tapi panas laa pulak..kipas ker aircon aku pon lupe macam tak berapa nak idup jer

sudut nie best melepak...ujung minggu musti tak dapat nak duduk2 kat sini kot...

nasi goreng yang masin...wahh stamen...

ijal ngan adiknyer merangkap PA sedang enak mamam

fish spa nie memang best...nak2 foc

gitiew gaya xleh blah

4 Comments:

Ck said...

aku bandar puteri puchong nih memang aku suker........ banyak tempat makan dan pot kopi yang best2..........tapi parking yang selalu nan ado yang buat aku hangin satu badan.

Nad Eusoff said...

pnah try fish spa..
giler geli kaki gwe..
dia gigit halus2..
hikhik
ketawa je memanjang time buat tuh
almaklumlah sy penggeli

Cyberwira said...

Nad dgn abg sama ler.. kita pun penggeli gak. Time masuk kaki tu..dah menjerit bagai org kena sawan kegeliaan.

tigrismalaya said...

ck - mmg, kat sini sggh meraih tapi problem paking keta laa

nad eusoff - penggeli yer...camno nak kawin ne..lalalala

cyberwira - haa ni lagi sorg...dok gelak jer sepnjg fish spa tue

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...