Saturday, November 1, 2008

mandi bunga

cuti deepa ari tue mak pak mertua aku bertolak balik bt pahat

memandangkan aku dah berjanji ngan cik ita untuk berurut maka aku tak ikut anto ke pudu..

so, cik ita nie boleh dikatakan spa bergerak sekali...bole wat lulur, mandi bunga ngan berurut sekali...dia kata mandi bunga nie biasanyer dibuat masa lepas pantang ari tue....walaupon 10 bulan dah berlalu tapi aku takde wat sume tue lagi...nak sengkak perut kena tunggu lepas setahun beranak...

so mandi bunga laa aku ari tue...

4 Comments:

Ck said...

wah! nih yang buat aku teruja............aku pun nak mandi bunga gaklah! biar naik seri

tigrismalaya said...

ck - skang dah berseri2 per...kang berderet beratur nunggu dpn uma

Cyberwira said...

Mandi bunga memang berkesan dalam merawat pelbagai jenis penyakit serta mengembalikan aura seri kita. Dalam sains juga ada menyatakan pasal warna yang bertindak balas untuk menentukan aura seseorang.

tigrismalaya said...

cyberwira - sokong jal

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...