Friday, November 7, 2008

monday blues...

sori ek aku baru nak citer pasal ari senin lepas...
ari selasa mc...
ari rabu pi keje tapi melepak opis sajork sebab masih blom sihat

ari senin cam biasa mood nak keje bagai hapa...badan pon cam tak berapa nak sedap jer...tu yang ari selasa mc ~ bukan di plan okeh!
bizi ngan keje sampai tak sempat nak lunch ~ aku pon bukan selalu sgt lunch...

dah selesai jumpe customer area bukit tinggi aku rasa macam lapor semacam jer...ye laa dah 430 petang ko...

so aku pon pegi laa ke jj bukit tinggi nak cari makan katanyer...sambil2 tue aku nak beli prezen nak melawat member dapat baby baru...

tiba2 kebuntuan nak makan hapa...maklum laa sorg2...

rasa cam nak terai donut kat big apple...sebelum nie macam tak terasa pulak nak terai lagipon aku bukannyer penggemar donut pon...




aku terai yg nie..

ingat nak maman kat sitiew tapi aku ternampak pulak new zealand natural ~ masih terbayang2 kelazatan eskrem tuh...so order eskrem dan makan 2 ketui donut kat sitiew...sempat laaa ku snap2 gambo...pastu terus masuk jj ~ harus cepat sebab jam dah 5 petang lebih takut jalan sesak pulak...

jom makan eskrem

beli prezen kat jj pastue cam biasa laa terbabas beli menda lain kann..

prezen 4 the new born ~ citer melawat baby nur ain syuhada (betoi ka eja nie?) akan dihapdet kendian

antara barang yang tak terpikir nak beli

sampai puchong sempat singgah constant farmasi beli ubat batuk ngan ubat sakit mata utk my lil irfan...singgah jugak kat pasaraya sakan beli mini toto utk irfan ~ nak anto uma babysitter irfan sebab toto yg lama cam dah kepam sajork...

itiew ajer citer monday yang blues ~ act ari2 pon blues sajork....

4 Comments:

Cyberwira said...

Tahun 2010 aku bukak Franchise Outlet Big Apple kat Jakarta. Nanti kalau nak free dtglah jakarta.. sanggup bayar flight fares ni semata2 nak makan free kat Jakarta. hehehe

hOtMaMa said...

hurm... big apple dap gak... tp aku suka lg j.co.. huhuhu.. havent kalau dpt makan...!
eskrim new zealand tu aku sampai muak dah makan ko... sbb ada sekali tu DiGi bg staff dia melantak eskrim nih 2 mggu pree sajork...siap bukak mini stall kat DiGi.. apa lg.. bedal tak hengat la... rasanyer semua flavour aku dah try.. tp yg paling tak sedap green tea punya... baik ko jng amik...hihihi..

attyfir said...

dapnya donut..

tigrismalaya said...

cyberwira - uuuu..cpt2 sponsar aku..

hotmama - ko yg internasional sume dah terai..untung jadi org kuning...jeles aku..jco aku pon suka..tapi lite2 sajork..donut jco green tea pon x sedap..

kak ty - donut kak ty buat lagi sedap kot...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...