Friday, November 7, 2008

jeles gue...

tadi petang aku call umi kat kampung tapi abah aku bagitau umi aku balik kampung nenek aku tapi akan balik before maghrib....

so kul 8 lebih tadi umi call aku...so bergosipan laa weols...kendian umi citer pasal satu perkara yang tak terjangkau dek kemampuan weols..

sepupu aku nisha nie baru abis amik sijil kat satu kolej...so dok melepak sementara dapat kejo tah pon dia nak sambung blaja lagik kot...

sedara pakcik aku tengah cari babysitter...so makcik aku rekomen laa si nisha nie...

aper bestnyer ngan citer nie? jadi babysitter? ummmm...

yg bestnyer jadi babysitter di uk okeh...just 6 bulan sebab doktor tue nak abiskan studinyer...

daripada budak nie dok melepak sajork baik ikut gi sane...selain dapat duit, dapat gak merasa saljikan...daripada aku nie...huhuhuhu..nan ado...

berangkat pada 21hb nie...

6 Comments:

Ck said...

ok gak tuh.........ko nih lain macam jer..........dah nak tukar kerjaya ker?ko kalau pegi jgn lupa ajak aku okey!!!

tigrismalaya said...

ck - kalo ofer tue dapat time tanam2 anggur dolu kan baguih...hrs aku berebut2 nak pegi..skunk nie tak de maknanyer...nak jaga budak bknnyer aku reti...seb baik anak sdr ok pulak...

Cyberwira said...

kalau aku pun sanggup gak jadi assistant baby sitter sebab leh pi London!

syanis said...

klu jd baby sitter pun leh g uk,.... ada jawatn kosong x.. hihihihi

hOtMaMa said...

aku pun nak jd baby sitter la kalau mcm tu..dpt pg uk pree..hehehe!! untung arr sepupu ko tuh... baby sitter pun baby sitter la labuuu..hehehe!

~ziey~ said...

malaysia lgi syiok nyah.......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...