Friday, November 28, 2008

mee rojak

ari tue kak ty ader citer sal makan rojak kat bangikan...

hatta terpandang mee rojak ajer itiew hati aku mmg bergetar...terliur yaa ampun ~ seb baik aku bukan peknen yer...jgn wat pe2 spekulasi pasnie..

aku nie kalo nak makan mee rojak + cendol mamak yg kat tepi2 jalan tue fobia sket kecuali hasil rekomen dari sesaper...kalu sajer2 nak gi terjah terai2 sendiri memang laa tidak...

so beberapa hari lepas, aku mmg terhengen nak makan mee rojak nie...so masa otw balik keje aku dok berpikir2 laa kat mane nak beli nie...kotya nak ke bangi agak jauh gak kalo ari cerah lagi bole laa ini dah nak petang....

teringat aku sorang woman puchong serba tau...dia bagitau aku satu tpt mee rojak nie kat area uma dia..pe lagi berdesup laa aku memecut ke sana...haaaa....dapat gak aku sebungkus mee rojak tuh...dah dapat tue maka bergegas laa aku balik dan melahap mee tersebut dengan mengabaikan irfan di umah baby sitter...dah siap makan baru aku terkam gi amek irfan irfan...muahahhaha....

dah makan baru rasa puas ati aku ...rasanyer sedap laa jugak so lenkali bole beli lagi laa...

lihat nie...

sedapppkan kelihatannnn???

mmg SEDAPPP...lichinnnn...

10 Comments:

~ziey~ said...

hingga menjilat mangkuk nih.....;-)

Ck said...

nokkkkkkkkk.......mak baru nak puji ko rajin masak, apasal ari nih ko beli plak, lets lah memasak

NouroulSuhaimi said...

weyyy... sebungkuslah weyyy!!!

Cyberwira said...

eeee.. baik2 reen.. bukan semua yg jual mee rojak kat tepi jalan tu bersih.. ko jgn main terjah je.. karang keracunan makanan susah wooo. Make sure ko kaji tahap kealkalian makanan itu.. ko buat test ler..mana tau ada bakteria yg menghinggap kat makanan ko ke. Sekail keracunan mmg hazab tau..akui cuma ingtkan ko je. hehehe

Nad Eusoff said...

pergh..kena rojak time weeknd nih cambest jugak..mana mau carik rojak nih..

fazid said...

ada cafe kat dlm UKM tu...rojak dia pergghhh... dengan pekatnye, pedasnya, manis nye ...adehhh terliur pulak

hOtMaMa said...

wah...habis licin ko bedal ek.. sangat pirana ko time tu kan..hihihi..
kiranyer mak woman serba tahu la.. AWAS!

pearl'E.J said...

meh la penang, baru puas makan pasemboq tuu.. hehe...

☆ lieya latif ☆ said...

hai salam kenal...

wah sure sedap tu...licin haaa sepinggan....tapi tule...bile datang ari nak mkn sesuatu...wajib cari ....bile dah dapat ...baru rase puas kan

tigrismalaya said...

ziey - mmg sedap nyahhh...

ck - ala, xkan aku nak masak rojak, beli lg senang..kuikuikuki...nxt time kita masak2 yg laen okeh

cokolat - meh sini nanti aku belanja

cyberwira - oh iya...teringat haku yg haku kena keracunan mknn masa kita makan kat kedai n***** kat bkt tinggi..hazab mmg..

nad - mmg bes nad, nak2 time lapor2 gitiew...

mmc&t - wah terliur sama nih...nak carik lagik la esok2, nak terai yg laen lak

hotmama - ye..mak piranha...kalo ko masak mmg lagi meletops kannn

ej - harus...trn penang mmg nak pekena pasemboq..

lieya - salam kenal gak...thanks drop by sini...aahh..mmg kalo nak makan sesuatu musti kena dapatkan hari tue gak, baru laa nikmatnyer terasa..kalo slps bbbrp hari mmg dah tak kick rasa mknn yg dapat tuh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...