Monday, November 3, 2008

kereta irfan

ari jumaat lepas aku ader appt area putra perdana...
otw nak sampai area situ ternampak laa ader warehs sales ~ 'my dear'..so abis jer appt tue aku bergegas laa ke saner..
kebetulan ari masih awal so org pon tak de laa ramai sgt...sempat laa aku beli kereta mainan utk irfan..itiew aje model keta yg ada, yg lain2 hewan2 dsb..

ni haa ketanyer

kereta irfan yang pertama...ari pertama jer main ~ masa n3 nie ditulis dia dah malas nak main lagi...

mesedes slk 1000 lagi..

petangnyer aku ke tesco sekali lagi...aku terai kontek no hp yg minah tesco tue bagi tapi tak berjawab..pui..kena kencing kers...

terkujat aku dari jauh aku nampak bebayang kotak 'activity walker' cam takder jer...niat ati aku beli aje lah yang brand fisher price tue...

so bila aku hampiri rak semalam aku dapati hanya 1 set je ader, itupon macam dah ader org bukak..ayyo...cepatnyer abis...risau gak aku kot2 ada part yang ilang ker...

so aku ingat nak amik yang fisher price tu je laa...wahh terkujat lagi aku sebab satu pon dah takde..diorg alih ketempat lain ker? so aku tanya staff kat situ dia kata kalo takde maknanyer dah abis..uiii...malam tadi ader lagi cepat nor abis...

dah rezeki aku yang brand tesco nie laa...jimat mak..lalalala...seb baik dah abis kalo tak dilema jugak...

nak beli 'activity walker' sajork tapi terambil softlan pulak...malam tadi pon dah beli softlan..wat stok katanyer...

nie laa ropanyer 'activity walker' tue...malangnyer irfan guna sehari jer...semalam? ari nie? nan ado...irfan, sila latih berjalan guna menda nie okeh!! eiii..geram mak..

6 Comments:

Cyberwira said...

emmmm...soping...soping...soping..syabas beta ucapkan!!

chronicles of angelzz said...

gigih na uolls mencari activity walker itew...

attyfir said...

tu pun cantik gak..

tigrismalaya said...

cyberwira - soping kan hobi aku..nasib baik ko xjd laki ku..lalalala

coa - harus gigih dalam ape jua bidang, nak2 dalam hal menyoping lagi laa bertambah gigih..

atty - betoi kak, tak semesti yg murah tak cantik kan

~ziey~ said...

huiiih.......mantap acara shopingan ko inih...hehhehe....biasalah nyah....baya2 Irfan mmg cam tuh.....sbb dia blom tau nak fokus lagih...time nih dia tau nak menyepah jer......tunggu laa dah besar cikit......memang jahanam laa kang di kerjakannya....tunggulaaa....

NouroulSuhaimi said...

best ok!!!!!!! anak lelaki shopping cara anak lelaki... kannn??? aku skeeeeeeeee!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...