Tuesday, November 25, 2008

rozmie & fariza

tarikh : 23 november 2008
lokasi : chenor, maran, pahang ~ uma pengantin pompuan

ahad lepas takde per citer menarik kecuali ke jemputan majlis perkahwinan bekas kawan sekerja di ufsb...memula aku dah apply cuti 2 ari untuk balik ke kg sekali..alang2 pegi pahang baik terus sampai ke trg...tapi terkensel laa pulak sebab mak aku minta aku postpone balik iaitu balik pada minggu pas raya aji nanti kerna ada majlis kawin sepupu belah abah aku...~ orgnya pon aku tak kenal sebab weols kurang mesra ngan famili belah abah aku...

demi nak mengeratkan tali sedara nie aku pon ok ajer...bila lagi nak kenal sedara katanyer...

mmg aku plan nak gi majlis si rozmie ni lambat sket ~ supaya nanti bole laa berjumpa2an dan berborak lebih lama....harus bininya dah siap2 asah parang kat dapo...hihihihi...

tapi terrrrlebih awal laa pulak....kul 3 lebih petang baru terhegeh2 nak gerak...awas...serampang 6 badan...oleh sebab tak jadi balik kampung maka aku ajak hotmama, mokhtar ngan shasya sekali...

sampai hentian termerloh aku pon salin kulit bagai dan irfan siap2 mandimanda sume maka weols teruskan perjalanan...sampai uma pengantin dah 630petang...hahaha..sgt keji lambatnyer...khemah pon dah tengah nak diruntuhkan ~ ahhh naseb aa...aku datang sekadar menziarahi member dan bukan nak makan sangat pong...cheh...dalam ati sangat nak makan okeh!!

pengantin lelaki si rozmie tengah membasuh kawah periuk segala makneka piuk belanga laa...so sempat laa dia memonteng tugas dengan melayan weols borak + makan...

dah maghrib baru weols nak gerak balik ~ actually ader beberapa insiden lucu + lampauan berlaku tapi biarlah aku ngan hotmama a.k.a mak panas jer yang tahu....muahahahaha...chesss...boleh cenggitukan???

dalam perjalanan ingat nak singgah minum kat satu kedai nie, tapi org ramai laa...tambahan irfan plak dah tido dan hujan pon mulai turun...tapi berhenti gak sat dan aku sempat laa tukar pakaian dalam keta, sangat tak selesa nak pakai baju kurung sampai kl...dalam dok tunggu ternampak 2 makhluk nie....uiiiiii...sesuaaaatuuu sgtkhannnnn....


wah...wah..wah...pakwe2 nie macam sesuatu sangatkan...kalo org tak tau nengok cenggini harus ingat ada hubungan terlarang nie..upsss...lari cepat2 sambil hangkut kain baju....sapekah mereka ini??

so bertolak laa balik kl, nak lalu jalan lama katanyer..haaa hambek ko sesat barat kitorg...dah putar2 macam makin jauh, kuar2 tol temerloh...sampai hentian gombak sempat laa ngeteh teh tarik dan sampai puchong weols anto hotmama dan sempat tuh menyinggah utk sessi pengulungan majlis....hmmmm...tetiba aku nak gelak shaitonn + insap....eh motipppp...

sekian.



weols bersama pengantin baru yang dah tukar pon baju glamer...glamer ker??

sopan nyer aku...maunyer idok...makpak pompuan ustaz + imam + tok kadi...nie pon tah per laa tanggapan diorg...hmmmm

4 Comments:

Cyberwira said...

Marah tahap keranda sebab ko tak ajak aku.. aku ingtkan ko ajak aku pi sorang..then ko terus ke terengganu...jadi aku kena balik KL sowang2..malas aku mcm tu.. rupanya ko tak jd pi ganu.. hampeh tul..

chronicles of angelzz said...

akak i pown bkal mendirikan rumah tangga jugokkk jngan lupa dtg yer...

3 trilion taun lagiksss hu2...

nyway mak panas nmpak chomey sngat... tetiba taste kat mak panas... lariksssss

cokolat said...

best ko jalan2 kan... nak2 ada hotmama plak.. haruslah korang bergelak sakan ke bagaii kann kalo dah sekepala... best!

tigrismalaya said...

cyberwira - sabar2..next time kita gi kenduri kawen lenlain sama2

coa - upss..tah2 thn dpn uols..mak panas pon taste kat ko kot..nanti aku satukan korang huhahuhaaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...