Saturday, November 1, 2008

selesai sudah...

lalalala...setelah seminggu lebih akhirnyer setel laa sudah aku menyaksikan drama bersiri korea itiew...

lega sungguh...baru senang idup aku...selagi daya, kadang2 aku nengok dari jam 8 malam smpi 6 pagi...gigih sungguh...

hinggakan malam tadi mak terpaksa melupakan hobi melepak mak bersama kengkawan walaupun dihantar perutusan burung garuda oleh hotmama ngan cyberwira...soli aaa kengkawan

malam tadi episod agak kritikal..penuh ngan air mata, kul 6 pagi baru aku tdo..

disamping tue aku nak cek kondisi dvd tu...ada 2 keping yang sangkut2...harus aku wat aduan segera nie..

okeh uols, malam nie mak nak hapdet beberapa citer yang basi...

2 Comments:

Cyberwira said...

Dengar citer time hotmama call ko..ko tengah menangis dengan syahdu syahdan sambil menonton drama korea tu..

tigrismalaya said...

cyberwira - harus...terbantut seketika time tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...